2011. augusztus 13., szombat

P.I.F. ajándékok :)

Az utóbbi hetekben ajándékba szánt dolgokat készítettem, és olyan jól esett. Nem mondom, öröm, amikor valaki megvesz valami általam készítettet, és van egy aprócska bevételem, de ott is inkább az az öröm, hogy tetszik valakinek, és lecsap rá pl. a Meskán. :) (Most mit csináljak, az ember nem tudja meghazudtolni magát: imádok adni, sokkal inkább, mint kapni. És csapnivaló az üzleti érzékem.)

Még februárban hirdettem meg az "Add tovább!" játékot, és nagyon örültem, hogy villámgyorsan akadt is 3 jelentkező: Anett, Laci és Viki.

Elkezdtem szépen lassan figyelni a Megajándékozandók blogbejegyzéseit, hozzászólásait, és szép lassan körvonalazódott, kinek mit készíthetnék. Aztán persze többször volt "újratervezés", kivéve Anett esetében. :)

Szóval, az ajándékok.

Amikor tavasszal megláttam a legeslegújabb Tilda könyvet (ami még meg sem jelent magyarul, sem angolul!), és benne a zsiráfot, tudtam azonnal, hogy Anettnek Jonast készítem el, hogy otthon is láthassa kedvencét, ne csak az állatkertben. ;) Ezen kívül pedig egy korábban készült brossom tetszett Neki nagyon, így azt kapta Jonas mellé. :) Íme:










A második jelentkezőm Laci volt. Úgy gondoltam, az ő ajándékával lesz a legnehezebb dolgom, hiszen Férfiről van szó, és én igazán fárfias ajándékokat ritkán készítek. De tévedtem. Nem az övét volt a legnehezebb kitalálni. Fogalmam sem volt, minek örülne igazán. Itt kell megjegyeznem, mindig olyan kedves hozzászólásokat ír nekem, akkor is, amikor igazán nőcis, habos-babos, romantikus dolgokat készítek, Ő azt is mindig megdícséri. Azt azért mindjárt az elején leszögeztem, rózsaszín macskát vagy csipkés brosst nem fog kapni tőlem. :) Neki egy ajtódíszt készítettem, és mivel nagyon tetszett neki a madárkás levendulás illatosító, így hasonlót szintén rejtettem a csomagba. :)





Egészen barátkozom a hímzéssel - vagy, ha úgy tetszik, "tűírással" -, mint látjátok. :)







Magam is meglepődtem, de Vikivel volt a legnehezebb dolgom. Illetve az ajándékával. Olyannyira, hogy egy korábbi verziót, ami a mai napig "háromnegyedkész" állapotban van, félretettem, és új ötleten törtem a fejem. Szerettem volna olyan találót készíteni, mint Anettnek, de azon kívül, hogy tudom, Viki imádja a cicákat (velem együtt), csak elképzelni tudom, milyen is Ő: szerintem hihetetlenül nőcis, bájos, kedves lány. Az ő ajándéka így sikeredett (remélem, célba is ért, mert még nem jelzett vissza).











És azért persze mindenki kapott egy kis kézzel készített lapot is. :)

Remélem, sikerült örömet szereznem Nektek!

Itt ragadom meg az alkalmat, és megkérdezem Tőletek, lenne-e kedvetek egy kis játékhoz: általam készített ajándékért cserébe egy kis blog és/vagy FB oldal népszerűsítés. Hmmmm? Mit szóltok?

7 megjegyzés:

  1. Jézusom, ezek az ajándékok elképesztőek!!!
    Ha ilyen zseniális ajándékok lesznek, akkor naná, hogy van kedvem játszani! :)

    VálaszTörlés
  2. Itt is írom,kedves Zsófi, hogy teljesen meghatottál, lenyűgöztél és óriási örömet okoztál Nekem Jonassal :) és az összes többi kedves ajándékoddal. Imádom mindegyiket! És köszönöm Neked!
    (ha esetleg szabó -varró tanfolyamot tartanál, én tuti az elsők közt lennék aki jelentkezik :D. Fantasztikusan tudsz varrni!)

    Annyira szép lett a többi ajándék is. Nagyon figyelmes Tőled, hogy mindenkinek személyre szabottan készítettél meglepit. Az ajtódísz is meseszép lett, és Viki pénztárcája és a képkeret is tüneményes! Biztos siker lesz!
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek Zsófi!!!Fantasztikusan varrsz és csodás ötleteid vannak! Jöhet a játék!:)))

    VálaszTörlés
  4. Itt is ismételten megköszönjük az ajándékot Zsófi.
    Remek helyet találtunk neki. A levendulás illatosító pedig rendszeres illatfelmérésen vesz részt a feleségem részéről naponta többször is.Hálásak vagyunk hogy rendszeresen gyönyörködhetünk az alkotásaidban.További pompás ötleteket időt energiát és a szívednek fontos történéseket kívánunk szeretettel.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a kedves szavakat! Akkor hamarosan jön a játék! :)

    VálaszTörlés