2011. július 25., hétfő

Meglepik :)

Az elmúlt hétvégén a P.I.F. ajándékaimon ügyködtem. Már nem kell sokat várnotok, ígérem. ;)

Az azt megelőző hétvégén pedig szintén készült két meglepi. Az egyik Editnek. Ő azt kérdezte, miért? Nos, az ok nagyon egyszerű: szerintem hihetetlen az, amit Ő és a Párja "véghez vittek". Négy gyönyörűséges Csajszi boldog szülei lehetnek. :) Szerettem volna gratulálni Zorka baba érkezéséhez, ezért készült ez a rendhagyó képeslap. Rendhagyó, mert igazából saját készítésű képkeret. Íme:








Felhasznált anyagok:
papír: triplex (alap), Bo Bunny Jazmyne kollekció (Botanical és Mist)
virág: Prima és a Jazmyne kollekcióból kivágott zöld virág
tinta: Color box - zöld
lyukasztó: Branch 2 levél lyukasztó
egyéb: gyöngytoll, festővászon (erre nyomtattam Zorka fényképét)




Remélem, sikerült örömet szereznem. :)

A másik meglepi pedig egy képeslap egy új, "ismeretlen ismerősnek". Évi blogját szívesen nézegetem, mert csodaszépeket alkot, és már vásároltam is Tőle szupi nyakláncot. Kislánya születéséhez gratuláltam ezzel a lappal. Szintén remélem, hogy örült neki. :)

Ez az eleje, Anna születésének dátumával:



Ez pedig a belseje. (A babakocsi ötlete Agnieszkáé.) :)



És néhány közeli részlet-fotó:





Felhasznált anyagok:
papír: Rives design karton (alap), BG - Hopscotch paper pad
virág: Prima
lyukasztó: Branch 2 levél lyukasztó, Martha Stewart bordűrlyukasztó, mintavágó olló
egyéb: szatén szalagok, tibeti ezüst szív függő, rózsaszín kristályok


A PIF-ekkel pedig most már tényleg igyekszem. Na és Anett cicusával. :)


Szép hetet mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Elolvadok, már Edit blogján megcsodáltam azt a gyönyörűséget amit készítettél! Meseszéééép párosítás :). A másik lapot is igazán bájos lett. Ügyi vagy és mindig :) Cicus...annyira jó helyre fog kerülni :D

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsófi!
    Itt is köszönöm a csodaszép képet Zorkáról! Nagyon meghatottál ezzel az ajándékkal és a fenti kedves szavaiddal is!
    És az ízlésedet Én is imádom! :)

    VálaszTörlés