2011. július 11., hétfő

STEK kártyák

Az elmúlt hétvégén a "scrappes lányok" táborban voltak, ahol a tavalyi hagyományhoz híven idén is gazdát cseréltek a STEK-kártyák. (Amikor itthon elővezettem, hogy 36 db STEK-kártyát fogok csinálni, hát, furcsán néztek rám, majd nevettek, végül csodálkoztak.)

Jó kis meló volt. Először is, mert nekem persze olyan papírból kellett csinálnom, amilyen nem volt itthon, így Pestig mentem érte. Aztán, mert természetesen varrnom kellett (36 x 2-t). Aztán, mert tintáztam - az alapokat, a kép alatti kis hullámos kört, a név címkéjét, az adatokat tartalmazó lapot...

Ilyen lett:




És hogy miért nem voltam én is a táborban. Nos, úgy emlékszem, először azért nem jelentkeztem, mert július első hétvégéje volt az időpont, és tudtam, akkor nekem más programom van: a Győrkőcfesztivál. Aztán végül úgy alakult, hogy ezen a hétvégén sem tudtam volna menni. Most pedig olyan jön, amilyen még nem: néhány képet mutatok a "győrkőcökről" (unokatesóm édes csemetéiről).





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése