2012. április 1., vasárnap

Húsvét 2012

Most már igazán mindjárt itt a Húsvét. Annyi, de annyi tervem volt idénre is. Szokás szerint ... És alig sikerült valamit megvalósítanom belőle. Szokás szerint ...

Aztán a múlt hét végén egy sokkal megvalósíthatóbb listát írtam össze, és ebből már majdnem minden sikerült. Persze némi hiba csúszott a számításba: szegény varrógépem feladta. Na, ezzel nem számoltam. Így most kölcsön géppel nyomom. Vagyis varrom. :)

Régóta szerettem volna kipróbálni a pamutvászon és a plüss házasságát. 7 nyuszi volt a kísérleti alany.








Azután bemutatom a kugli-nyuszikat. Én csak így neveztem el őket. Tisztára, mint a kuglik. :)





A tervek közül már csak egy vár megvalósításra. Ha minden igaz, holnap az is elkészül.

4 megjegyzés:

  1. Szia Zsófi! Éppen a blogodat akartam megkeresni, de nem is kellett, mert jött a bejegyzésed!:)) Ez jó!:))Azért kereslek, hogy írd meg légyszi a címedet tipita@freemail.hu címemre, mert szeretném elküldeni a PIF ajándékot! Már csúsztam egy kicsit, sokat!, de végre elkészültek. A stek kártyán nincs cím:(.
    A nyuszik meg...:)))))))).

    VálaszTörlés
  2. Jól sikerült az anyag párosítás.Vidám kedves fazonokat készítettél ismét.

    VálaszTörlés
  3. Húúúúúúú, én bírmán, ha Ők egy kosárban kupacolnának nálam :)) Imádnivalókat alkottál megint! Gratulaaaaa!!!!

    VálaszTörlés