2011. június 5., vasárnap

Madárkás függő

Nálunk itthon madárkák lógnak mindenhol... :)

Legelső "varrós kísérleteim" közé tartoztak - azt hiszem, a tavaly előtti karácsonykor - az egyszerű Tilda kismackók, amiket a gyerekek nemes egyszerűséggel "lemiszterbíneztek", a csizmák és a madárkák. Nem lettek tökéletes darabok, a mi karácsonyfánkat díszítették. Aztán a fát leszedtük, és nem volt kedvem eltenni őket, így itt lógnak a fiókok és ajtók akasztóin. Na és persze néha Pocak macska - élő állat híján - elkapja a torkukat. De én mindig visszaszerzem őket, úgy a szívemhez nőttek ezek az első, kissé suta darabok.

A mostaniak - bízom benne - jobban sikerültek. Ezúttal hármasban lógnak együtt... :)




* Ez a függő még múlt hétvégén készült, teljesen el is felejtettem megmutatni. Most két képeslap - vagyis inkább pénz átadó boríték - készült. Ma már nem tudtam fotózni, de majd holnap mutogatok. :)

1 megjegyzés:

  1. nagyon jók ezek a madárkák! egyébként én is tapasztalom, milyen nehéz megvarrni ezeket a Tilda-bábukat. legjobb lenne kézzel öltögetni, hogy szép legyen az öltéssor, de azt meg ki bírja kivárni? szóval marad a varrógépezés, amiben azért nekem sincs akkora gyakorlatom... szóval ne elégedetlenkedj a saját kreálmányaiddal kapcsolatban, mert jól sikerülnek. és igazából talán épp a tökéletlenségük adja meg a bájukat. mert olyan kis nyomik :D

    a függőd nagyon tetszik, én is csinálok ilyet. kösz.

    VálaszTörlés