2011. január 8., szombat

E heti termés :)

Ezen a héten a papíré volt a főszerep. Először doboz-gyártásba kezdtem, és született 9 darab. Mutatom őket sorban:



















Anett karácsony előtt megmutatta, milyen gyönyörűségekkel lepte meg a szeretteit. A könyvjelző ötlete nagyon tetszett nekem, annyira, hogy nem tudtam ellenállni, és készítettem én is néhányat. Sőt, korábban, szintén Anettnél láttam először a könyvjelző egy másik formáját is. Ezt is kipróbáltam. Köszönöm Anett az inspirációt! :)

















További szép hétvégét mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. gyönyörűek lettek egytől-egyig! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi vagy, Zsófi! :)) Ezt mind a héten csináltad? Annyira harmonikusak! Ki akartam emelni, hogy melyik tetszik legjobban, de nem tudom mégsem, annyira jók! :)

    U.i. mi is már csak "Marcizunk" :D

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűszép mind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű egytől- egyik mind!! Jaj, örülök, hogy én inspirálhattalak! Fantasztikus miket csináltál, én sem tudnék választani :)

    VálaszTörlés
  5. Elájulok ennyi gyönyörűségtől! Imádom az ízlésedet!

    VálaszTörlés