2010. július 10., szombat

Esküvői album

Bár nem készülök esküvőre (sem a sajátomra, sem máséra), amikor megláttam a scrapbook.hu-n, hogy Timcsoca vezetésével újra tanfolyam indul, egyértelmű volt számomra, hogy jelentkezem. Az Anyák napjára közösen készített albumról és a tanfolyamról lemaradtam, most nem akartam. Egyébként is szeretnék tanulni, fejlődni e téren (is), Timitől pedig különösen, hiszen az ő egyedi stílusa, számomra új és különleges technikái nagyon inspirálóak.

A borítóval kezdtünk. Ez kerekedett belőle:





Ez pedig az első oldal, ami villámgyorsan elkészült:







Második oldal:



Harmadik oldal:









Negyedik oldal:





Ötödik oldal:



Hatodik oldal:







Kilencedik oldal:





A további oldalakkal majd ezt a bejegyzést fogom kiegészíteni, ha lesz kedved, kukkants mindig vissza. Aki kíváncsi, itt is megnézheti az albumomat.

Örülök, hogy itt jártál! Szép hétvégét!

1 megjegyzés:

  1. Ide is írom, hogy szuper lett,nagyon jól áll neked a készlet! Én is lendületet kaptam, rá lehet kapni, igaz? ;)

    VálaszTörlés