2010. június 8., kedd

Játék - konyha és a 6. oldal

Anett hívott játékra, ahol két feladatot kaptam: mutassam meg a konyhámat és a 6. scrap-es oldalamat.

Hát, számomra mindkettő "nehéznek" bizonyul. A konyhát illetően - még nincs saját. És őszintén bevallom, a lakásnak ez az a része, ami a legkevésbé villanyoz fel. Nem tudok főzni (na jó, éhen azért biztosan nem halnék, de akkor is...), és sajnos ezen művészeti ág iránt érzem a legkevesebb vonzalmat. Valószínűleg, ha lesz kinek és miért, akkor majd összekapom magam. Szóval, saját konyhát illetően nem tudok fotókkal szolgálni, de például egy ilyenben azért elkavargatnám a tárkonyos ragulevest. :)


Pár éve pedig ebbe szerelmesedtem bele (telefonnal készült sutyiban a Kika-ban, bocsi a rossz képért):


De legalább ekkora bajban vagyok a 6. oldal-kérdéssel is. Egyrészt, mert nem túl régóta "űzöm" a scrap-művészetet, és eddig összesen kettő albumot készítettem: az elsőt a Húgom szülinapjára, a másodikat pedig Atyus játékában. Pontosan nem emlékszem ezért, melyik oldal készült el hatodikként, de talán ő volt az:


Önálló oldalt pedig még sosem készítettem, aminek egy nyomós oka van. Őszintén szólva nem tudok mit kezdeni vele. Tényleg nagyon kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy miként lehet "felhasználni" (ez hülye szó, de nem jut most jobb az eszembe) az egyedülálló scrap-oldalakat. Mert az albumot el tudom képzelni, és tök jó nézegetni most vagy később, de a "magányos oldalakkal" Ti mit csináltok? Megy egy nagyobb albumba, vagy bekeretezve a falra? Tényleg nagyon kíváncsi vagyok. Írjatok nekem ez ügyben (is). :)

Azt hiszem, már mindenkinél járt ez a játék, ha mégsem, szívesen látnám például Sabee vagy Viki (Niebla) konyháját és 6. oldalát.

4 megjegyzés:

  1. Woww, jók a konyha álmaid...ezekben és is szívesen főznék!! Jó izlésed van! Kívánom, hogy mihamarabb az egyikben kavargasd azt a levest :D

    Nekem 30*30-as oldalaim vannak általában.. én vettem hozzájuk egy albumot - olyan tasakosat - és azokban tartom lefűzve az oldalakat. Persze merőben más egy ilyen albumot lapozgatni, mint egy minialbumot, mivel nem egy "témára" épülnek az oldalak. De biztos tetszene Neked is, próbáld egyszer ki.

    Van olyan nagy oldalam is amiből falikép lett, bekereteztettem anyuéknak karácsonyra.
    De az összes többi egy albumban lapul...jó ám lapozgatni ezt is :D

    VálaszTörlés
  2. Ez a "konyhaálom" jó ötlet volt! :) Én is passzoltam a feladatot, engem DAnett hívott erre a játékra. Én sem vagyok büszke a konyhámra, mert nekem sem a sajátom. De szerintem nem a jó konyhán múlik, van-e kedvem főzni. Inkább azon, kinek készítem és mennyire örül neki. :)
    Az album engem sem vonz, legalábbis a nagy méretben. Én az összeset bekereteztetem és kirakjuk a falra. Hatalmas gyerekszoba van, a műveim pedig szinte mind a lányaimról/nak szólnak. Amit Csizinek készítettem, azt pedig a hálónkban rakjuk ki.
    De ha Téged nem vonz a szabványméret, készíts csak képeslapokat és minialbumokat, mert gyönyörű műveid vannak!!!

    VálaszTörlés
  3. Klassz az álomkonyhád!
    Én is leginkább 30x30-asakat csinálok, persze szeretem a minialbumokat is főleg a Yabo alapokat.
    A Rayherben vettem albumot, ott a legolcsóbb, van több féle dizájn és bővíthető. Én imádom nézegetni.
    Majd rá fogsz kapni te is!:-)
    Jó a fejléc, klasszak a varrmányaid. Már nézegetem én is a szabásmintákat, meg találtam tök jó antik anyagokat a padláson,csak most a táborra készülök ezerrel.

    VálaszTörlés
  4. Körülnéztem kicsit a blogodon. Nagyon sok szép minden van itt nálad. Gratulálok!

    VálaszTörlés